Spørgsmål og svar

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb hos os, skal du igenne 5 trin:

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Når du fundet alle dine varer går du til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger.
  3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde.
  4. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet. 

Spørgsmål og svar

Hvor lang tid går der inden jeg modtager mine varer?

Vi siger normalt 1-2 dage, det betyder at vi som udgangspunkt sender alle varer samme dag eller senest dagen efter din bestilling. Du kan bestille hele døgnet rundt, men vi pakker selvfølgelig ikke på alle tider af døgnet. Bestiller du efter kl. 13, så bliver varerne sendt dagen efter. Vi skriver 1-2 dage, men der er altid en lille risiko for at GLS og Postnord skal bruge en ekstra dag, så det i praksis hedder 1-3 dage. 

Hvorfor har jeg ikke fået mine varer?

Bestiller du flere forskellige varer og vi mangler en enkelt, så kan du komme til at vente op til højest 3-4 dage inden vi sender varerne i en samlet forsendelse. Går der længere tid, så deler vi forsendelsen i to, men du betaler naturligvis kun for een forsendelse.

Hvad koster fragt?

Vi har en fast pris på fragt og den er sat lavt til bare kr. 39,- og fragtprisen gælder uanset om din pakke vejer 400 gram eller 40 kg.

Vi håber selvfølgelig, at du køber mange varer, så du og vi begge kan spare emballage og dermed miljøet og som en bonus til dig, så får du FRI FRAGT ved køb for mere end kr. 499,- og har valgt levering til en GLS pakkeshop. 

Jeg fortryder mit køb, hvad gør jeg?

Ingen problem, det håndterer vi let og hurtigt, se afsnittet "handelsbetingelser" nederst på denne side.

Man hører så meget om snyd på internettet?

Du kan trygt handle i Fjordbutikken. Vi er en dansk webshop med danske adresse og du er meget velkommen til ringe og forsikre dig om, at alt er i orden. Du er også meget velkommet til at klikke på vores e-mærke ikon, så du på e-mærkets hjemmeside kan se vores certifikat (efter ca. 1. april 2021). Når du skal betale, så foregår betalingen over det som hedder en krypteret server via 3. parts betalingsgateway og det er lige så sikkert som at benytte dit kreditkort i supermarkedet. Ja, vi har også hørt om abonnementsordninger, hvor man måned for måned får trukket et beløb fra ens konto, det er svindel og humbuk, det tager vi klart afstand fra og vi har INGEN ABONEMMENTs ordninger. Som det sidste nye har vi fået 2-faktor-godkendelse af alle betalinger og modtager betaling via MobilePay, som også har 2-faktor godkendelse.

Jeg kan ikke finde den creme, som jeg plejer at købe?

Når en vare er udsolgt, så bliver den ikke vist længere og derfor kan du ikke lægge den i indkøbskurven, men bare rolig den kommer igen. Når vi modtager varer, så opdaterer vi lageret og shoppen, så varen bliver synlig igen.